It-distributøren Arrow ECS og storage-leverandøren Infinidat har netop indledt et tæt samarbejde om det voksende enterprise storage-marked. Som en følge af aftalen får Infinidat adgang til Arrows brede netværk af kontakter til stort set alle større partnere og service-provides på tværs af Europa. Aftalen indebærer de skandinaviske lande samt Tyskland, Schweiz, Italien, Israel, Østrig, Den Iberiske Halvø og Benelux-landene.

København d. 24. oktober 2018: ”Arrow er en betroet rådgiver inden for datalagringssystemer til store virksomheder og organisationer. Vi glæder os til samarbejdet og vi har allerede med stor succes afsluttet de første projekter i nogle af regionerne. Den store vækst i mængden af data er en af de største it-udfordringer, virksomheder og serviceudbydere har, og med vores software-definerede storage-løsninger går vi efter at skabe reel forretningsmæssig værdi for dem,” siger Hanan Altif, der er Channel Director EMEA hos Infinidat.

Infinidats række af enterprise storage-løsninger inkluderer blandt andet virksomhedens software-definerede storage-løsning, InfiniBox, der i kraft af sin teknologi, er lidt af en hybrid og blandt andet adskiller sig ved at have avanceret software, som effektiviserer løsningens hastighed, pålidelighed og evne til at hente og lagre data. I det hele taget har Infinidat fokus på at levere storage-løsninger, der tager højde for de stigende mængder data, alle virksomheder får, samt på virtualiserede data centre, cloud lagring og forbedret analyse af data.

”Infinidat er en innovativ spiller, der har vendt tingene på hovedet i enterprise storage-markedet. De har formået at sammensætte nogle meget interessante og højtydede data storage-løsninger til enterprise markedet, til databeskyttelse, til forretningskontinuitet og til cloud-storage. Det er løsninger til vores kanalpartnere og deres slutkunder. I Infinidat har de fokus på hele livscyklussen for data og på at give slutbrugerne helt nye muligheder for at håndtere og analysere data,” siger Alexis Brabant, der er Vice President Sales i EMA for Arrow.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst:
Fredrik Arveskär, chef for Infinidat i Norden og Benelux-landene på mobiltelefon: +46 704-200 282.

Om Infinidat:
Virksomheder, der indsamler, opbevarer og analyserer de fleste data opnår i dag den største konkurrencefordel. INFINIDAT hjælper kunder med at opnå en konkurrencedygtig fordel i markedet til en pris, der disrupter hele branchen og uden at gå på kompromis med en ydeevne på 1 million IOPS, en 99.99999% pålidelighed og en skalerbarhed, der går fra 115 terabytes til over 10 petabytes i ét enkelt 42U rack. Automatisk provisioning, administration og applikationsintegration giver nye muligheder for storage, der er utrolig effektive, nemme at implementere og administrere. Dermed ændrer INFINIDAT paradigmet for opbevaring af data samtidig med at det reducerer behovet for kapital, sænker driftsomkostningerne og mindsker kompleksiteten. INFINIDAT: Opbevaring af fremtiden. http://www.infinidat.com/

Om Arrow ECS:
Arrow Enterprise Computing Solutions Danmark er en del af den globale IT-koncern Arrow med mere end 16.500 medarbejdere og kontorer i det meste af verden. Arrow er børsnoteret på NYSE og figurerer som nr. 138 på Fortune500. Arrow ECS har kontorer i Aarhus og Ballerup, hvor Aarhus også er hovedkontoret for Norden, der inkluderer Danmark, Norge, Sverige, Finland & Baltikum. Virksomheden tæller i alt 350 medarbejdere i Norden og omsætter for ca. 5 milliarder danske kroner og er den førende it-distributør inden for high-end Server, Storage, Network & Security, Virtualisation, Cloud og Mobility. http://ecs-dk.arrow.com/