BitTitan managed services automation platformen er nu tilgængelig gennem ArrowSphere cloud marketplace

Paris, 20. juli 2017 – Arrow giver dets globale channel IT-økosystem adgang til BitTitan MSPComplete, som er en managed services automation platform, der hjælper solution providers med at automatisere, forbedre og på effektiv vis håndtere slutbrugeres cloud-installationer. BitTitan MSPComplete skaber større produktion, skalerbarhed, konsistens samt efterlevelse af krav i organisationen.

IT service providers (ITSP’er), managed services providers (MSP’er), value-added resellers (VAR’er), system integrators (SI’er) og andre solution providers i Arrow’s IT-økosystem kan nu tilgå MSPComplete platformen gennem ArrowSphere – Arrow’s cloud marketplace og enablement platform.

BitTitan.png

MSPComplete Service Library indeholder mere end 100 migrerede og fuldt underbyggede managed services til Microsoft Office 365 Suite, Microsoft FastTrack, Azure, EMS, Dropbox Business, Amazon, Box og Google G Suite, med services der tilføjes og opdateres ugentligt. Derudover kan MSP’er og andre providers også bruge platformen til at oprette skræddersyede services og IP’er ved at tilføje opgaver til nuværende services, eller oprette helt nye.

“BitTitan MSPComplete platformen på ArrowSphere vil hjælpe vores MSP’er med at accelerere og optimere deres opgaver med managed services og simplificere slutkundernes overgang til cloud, ” siger Steve Robinson, Vice President for Arrow’s globale cloud business. ”Arrow ser frem til at samarbejde med BitTitan om at hjælpe solution providers med at tage deres managed services et skridt videre. ”

MSPComplete har en ny og velfungerende brugerflade, der er designet til kontinuerlig navigation. Det giver MSP’er højere gennemsigtighed og en indsigt i deres virksomhed, der ikke er set før – og alt sammen fra ét, centralt dashboard. Den brugervenlige platform hjælper MSP’er og andre solution providers med at automatisere og standardisere arbejdsprocedurer, administrere interne medarbejdere og eksterne kunder, samt praktisere bedre processer for at levere projekter, services og exceptionelle oplevelser for slutkunder.

”I dette konkurrenceprægede og komplekse cloud-miljø vælger flere og flere ITSP’er at udnytte MSPComplete til at øge den faste indtægt, reducere leveringsomkostninger for services og operationalisere medarbejdernes viden, ” siger Lon Clark, Alliances Manager hos BitTitan. ”Ved at samarbejde med Arrow, en global cloud-distributør, kan BitTitan nå ud til endnu flere ITSP’er, der ønsker at tranformere deres organisation gennem automatisering af processer. ”

MSP’er, der arbejder med Arrow, kan anvende BitTitan MSPComplete platformen til at forbedre de faste indtægter med det samme gennem et stort bibliotek af turnkey projekter og managed services runbooks. Derudover kan MSPComplete hjælpe MSP’er med at realisere potentielle besparelser ved at:

• Tildele den rette opgave til den rette ressource på baggrund af kompetenceniveau og løn
  • Opfange unikke business processer for at oprette og beskytte deres IP
  • Måle leveringstiden for services ned til sekundet for at få præcis omkostningsstyring
  • Overvåge task queues for service-level agreement compliance

Hvis du vil vide mere om BitTitan MSPComplete platformen og hvordan du tilgår den, så skriv venligst til microsoftcloud@arrow.com, ring til (877) 558-6677 eller besøg arrowcloud.com.

Om Arrow Electronics
Arrow Electronics er en global udbyder af produkter, services og løsninger til industrielle og kommercielle brugere af elektroniske komponenter og enterprise computing løsninger. Arrow fungerer som en supply channel partner for mere end 125.000 udstyrs- og kontraktproducenter samt kommercielle kunder gennem et globalt netværk med mere end 465 lokationer fordelt på over 90 lande. Læs mere på
fiveyearsout.com.

Pressekontakt: